Mag. Natalija Postružnik skozi kariero združuje znanja s področja informacijske tehnologije, novinarstva in nemškega jezika s književnostjo. Je magistrica podiplomskega študija s področja lingvistike – besedilnih značilnosti novinarskih diskurzov – ter doktorska kandidatka s področja menedžmenta. Je nosilka prestižne nagrade PiarNaKvadrat osebnost leta (2009), posebnega priznanja InCo/InJo za inovativno komunikacijsko prakso (2010), priznanja Naj učiteljica po izboru študentov (Doba Fakulteta, 2011); je tudi sourednica knjige Trg, trgovina in potrošnik (2010).
Bila je članica prvostopenjske žirije Effie – merjenje učinkovitosti tržnih komunikacij (2008-2009), izvoljena predsednica uprave Slovenskega društva za odnose z javnostmi (2005-2008), idejna nosilka za Slovenijo pilotnega projekta certificiranja Družini prijazno podjetje v Zavarovalnici Maribor (od 2006 dalje); idejna nosilka sodelovanja ZM pri projektu Hewitt Associates (3. mesto po zavzetosti zaposlenih v Sloveniji v letu 2003), glavna in odgovorna urednica edine strokovne revije s področja komunikacijskega managamenta v Sloveniji PiarNaKvadrat (od 2006 do 2011), ambasadorka projekta Zlati kamen (na ravni lokalne samopurave – razvojno najprodornejše občine; 2011).
Je pobudnica ustanovitve Sekcije za spodbujanje družbene odgovornosti pri PRSS (2007) ter nagrade Horus za družbeno odgovorno delovanje organizacij ter posameznikov (od 2009 naprej). Je članica upravnega odbora Nogometnega kluba Maribor (od 2007 naprej), članica Združenja Manager in v 2010 izvoljena članica upravnega odbora Sekcije mladih managerjev, soustanoviteljica in podpredsednica Društva za vzpodbujanje mreženja (od 2010 naprej), od leta 2008 članica strokovnega sveta projekta Zlata nit (izbor zaposlovalca leta), aktivno pa sodeluje tudi v strokovnem odboru Mreže za družbeno odgovornost Slovenije (od 2011 naprej) in v strokovnem svetu Inštituta za razvoj družbene odgovornosti (IRDO); je predavateljica na Višji šoli za novinarstvo in odnose z javnostmi v Makedoniji (od 2012 naprej) ter na Doba Fakulteti (področje družbene odgovornosti, odnosov z javnostmi, event menedžmenta, sponzorstev in oglaševanja).
Je avtorica vrste stokovnih in znanstvenih prispevkov s področja menedžmenta in marketinga. Aktivno govori nemški in angleški jezik, pasivno srbskega in hrvaškega; izkazuje razumevanje francoskega jezika.
Vir: delamssrcem.si