Superbrands v Sloveniji

Superbrands v Sloveniji

Mednarodna organizacija Superbrands je oblikovala strokovni svet, ki bo izbral najboljše
blagovne znamke v Sloveniji. Strokovni svet sestavljajo marketinški in poslovni
strokovnjaki ter predstavniki medijev.

Organizacija Superbrands je prisotna v večkot 55 državah. Za izbornajboljših v Sloveniji
se poteguje 700 blagovnih znamk, ki so izbrane na podlagi raziskav uglednih agencij za
raziskave trga (GfK, AC Nielsen in CATI/PGM). V izboru sodelujejo mednarodne in
domače blagovne znamke.
Člani strokovnega sveta, ki bo izbira najboljše blagovne znamke v Sloveniji so: dr. Vesna
Žabkar, Ekonomska fakulteta v Ljubljani, dr. Boris Snoj, Ekonomsko-poslovna fakulteta v
Mariboru, Mojca Randl, Formitas BBDO, Marko Vičič, Futura DDB, Jure Apih, Zlati
boben, Nikola Bubanj, Grey Ljubljana, MitjaMilavec, Luna TBWA, Marko Majer,
Mayer-McCann, Dejan Smuk, Metropolis Media, Boštjan Prijanovič, New Moment,
Benjamin Ivančič, Original, Irena Paj, Pivovarna Laško, Franci Zavrl, Pristop, Dominga
Medoš, RTV Slovenija, Dejan Turk, Si.mobil, Natalija Postružnik, Slovensko društvo za
odnose z javnostmi, Božidar Novak, SPEM, Jernej Repovš, Studio Marketing JWT, Borut
Zemljič, Superbrands Adriatic, Iztok Sila, Telekom Slovenije in Romana Repolusk, The
Coca-Cola Company.